2015. augusztus 30., vasárnap

Bevezető gondolatok - 2015.08.30.



 Sziasztok!

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy beszámolhassak azokról – reményeim szerint többnyire – az élményekről, amelyek engem érnek egy-egy verseny alkalmával. Célom, hogy felkeltsem az érdeklődést a terepfutás – vagy bármilyen sport - iránt. Amatőr sportszeretőként inkább a saját benyomásaimat próbálom karakterekbe foglalni, hogy hogyan és miképp jutok/jutottam el A-ból B-be. Mellőzném a tudományos megközelítéseket, mert én azokhoz nem értek. Ebben a blogban a terepfutáson kívül utcai versenyekről is fogok beszámolót készíteni. Mostanában kóstolgatom a terepultra világát. Régebben teljesítménytúrákon gyűjtöttem a kilométereket gyalogosan, több alkalommal is volt szerencsém 100 km-t is teljesíteni. Ezt szeretném most "futást" imitálva gyakorolni. Valahogy mindig vonzottak a nagy távolságok és nem utolsósorban a természet. Szeretném, ha véleményeteket megosztanátok velem.
Szalajka-völgy (Ősember barlang)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése